- Štítky blogu
- monitory
- ergonómia
- servis
- bezpečnosť
- smarthodinky
- smartfón
- tlačiaren
- windows10
- windows11
Ale poriadny! Taký newsletter, že ho budete posielať svojim priateľom.
Pomoc na diaľku? Žiadny problém
Veľkú časť servisných problémov je možné vyriešiť na diaľku. Jednoducho a rýchlo. Čo znamená „na diaľku“?
Takmer všetky počítače, notebooky, tablety a, samozrejme, smartfóny sú pripojené na internet. Tak, ako sa vy viete pripojiť na ktorúkoľvek web stránku, tak sa vie ktokoľvek pripojiť na vaše zariadenie. Neprepadajte panike. Väčšinou je to možné až po vašom súhlase, o tom ale v budúcich článkoch.
Pripojenie na diaľku = pomoc na diaľku
Povedzme, že vám nejde zvuk pri Youtube videách. Najprv je potrebné skontrolovať či nejde o problém s nastavením hlasitosti v prehliadači alebo operačnom systéme. Nie je nič jednoduchšie, ako sa pripojiť na váš počítač a skontrolovať nastavenie.
Budete potrebovať program na vzdialené pripojenie
Sú zadarmo, presnejšie, na domáce použitie sú zadarmo. A keďže je ich niekoľko, môžete si vybrať. Najčastejšie používam tieto programy:
Každý z programov si nainštalujete jednoducho: kliknete na ich názov, a prejdete krátkym procesom inštalácie. Následne stačí oznámiť druhej strane vygenerované číslo, v prípade Teamvieweru a Ultravieweru aj heslo a oprava môže začať. Jednoduchšie ako to na prvý pohľad vyzerá.
Pozornejší z vás si všimli, že som na začiatku spomenul aj smartfóny a tablety. Je to tak, pripojiť sa dá aj na tieto zariadenia. Taktiež potrebueje program na pripojenie. Nájdete ich v Google obchode alebo v Appstore, ak máte apple zariadenie.
Máte problém s počítačom nech ste kdekoľvek na svete
Neváhajte ma kontaktovať. Rád vám pomôžem s opravou počítača na diaľku.
Richard Jaroušek / IT údržbár