Počítače priamo od ITčkára so servisom u vás doma
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Ne, 8-22 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
08.03.2023
Notebook pre budúcnosť
Často dostávam otázku ...a pôjde ten notebook aj na Windows 11? Otázka je správna a každý kto kupuje notebook alebo počítač rozmýšla správne. Podpora ... čítať celé
13.10.2022
Nepredávam krabice
Viete si nastaviť na počítači alebo notebooku všetko čo potrebujete? Nerobí vám problém odniesť zariadenie do opravy a potom si ho vyzdvihnúť? Ak nieč... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
09.03.2023 Tipy a rady
Problémy s novou tlačiarňou?
Vymenili ste starú tlačiareň za novú a sú s ňou problémy? Možno to bude starými ovládačmi, ktoré je potrebné odinštalovať. Ako na to? čítať celé
05.03.2023
Ako si otestovať smartfón
Pri problémoch so smartfónom nemusíte hneď chodiť do servisu. Najprv si ho otestujte sami. Je to jednoduché a zadarmo. čítať celé
Zobraziť všetky články
Len jeden za mesiac

Ale poriadny! Taký newsletter, že ho budete posielať svojim priateľom.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Servis
  4. Pomoc na diaľku? Žiadny problém
27.11.2022
Servis

Pomoc na diaľku? Žiadny problém

Veľkú časť servisných problémov je možné vyriešiť na diaľku. Jednoducho a rýchlo. Čo znamená „na diaľku“?

Takmer všetky počítače, notebooky, tablety a, samozrejme, smartfóny sú pripojené na internet. Tak, ako sa vy viete pripojiť na ktorúkoľvek web stránku, tak sa vie ktokoľvek pripojiť na vaše zariadenie. Neprepadajte panike. Väčšinou je to možné až po vašom súhlase, o tom ale v budúcich článkoch.

Pripojenie na diaľku = pomoc na diaľku

Povedzme, že vám nejde zvuk pri Youtube videách. Najprv je potrebné skontrolovať či nejde o problém s nastavením hlasitosti v prehliadači alebo operačnom systéme. Nie je nič jednoduchšie, ako sa pripojiť na váš počítač a skontrolovať nastavenie.

Budete potrebovať program na vzdialené pripojenie

Sú zadarmo, presnejšie, na domáce použitie sú zadarmo. A keďže je ich niekoľko, môžete si vybrať. Najčastejšie používam tieto programy:

Každý z programov si nainštalujete jednoducho: kliknete na ich názov, a prejdete krátkym procesom inštalácie. Následne stačí oznámiť druhej strane vygenerované číslo, v prípade Teamvieweru a Ultravieweru aj heslo a oprava môže začať. Jednoduchšie ako to na prvý pohľad vyzerá.

Pozornejší z vás si všimli, že som na začiatku spomenul aj smartfóny a tablety. Je to tak, pripojiť sa dá aj na tieto zariadenia. Taktiež potrebueje program na pripojenie. Nájdete ich v Google obchode alebo v Appstore, ak máte apple zariadenie.

Máte problém s počítačom nech ste kdekoľvek na svete

Neváhajte ma kontaktovať. Rád vám pomôžem s opravou počítača na diaľku.

Richard Jaroušek / IT údržbár

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Štítky
Len jeden newsletter za mesiac
Ale poriadny! Taký, že ho budete posielať svojim priateľom.

lenovo počítačeDell počítače, notebookyFujitsu počítačePočítače a notebooky Hewlett PackardMicrosoft softvérLogitech klávesnice a myši

 
Ak nebehám po servise...

... sedím v kancelárii na
Kpt. Nálepku 2A
Obchodné centrum úsvit
974 01 Banská Bystrica

Pracovné dni 8.00-15.00 h

Kontakty
Richard Jaroušek
Richard Jaroušek
(Po-Ne, 8-22 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk