Počítače priamo od ITčkára so servisom u vás doma
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Ne, 8-22 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
08.03.2023
Notebook pre budúcnosť
Často dostávam otázku ...a pôjde ten notebook aj na Windows 11? Otázka je správna a každý kto kupuje notebook alebo počítač rozmýšla správne. Podpora ... čítať celé
13.10.2022
Nepredávam krabice
Viete si nastaviť na počítači alebo notebooku všetko čo potrebujete? Nerobí vám problém odniesť zariadenie do opravy a potom si ho vyzdvihnúť? Ak nieč... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
09.03.2023 Tipy a rady
Problémy s novou tlačiarňou?
Vymenili ste starú tlačiareň za novú a sú s ňou problémy? Možno to bude starými ovládačmi, ktoré je potrebné odinštalovať. Ako na to? čítať celé
05.03.2023
Ako si otestovať smartfón
Pri problémoch so smartfónom nemusíte hneď chodiť do servisu. Najprv si ho otestujte sami. Je to jednoduché a zadarmo. čítať celé
Zobraziť všetky články
Len jeden za mesiac

Ale poriadny! Taký newsletter, že ho budete posielať svojim priateľom.

  1. Úvod
  2. Súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely zaslania dotazníka zákazníckej spokojnosti
Súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely zaslania dotazníka zákazníckej spokojnosti
  1. Udeľujete týmto súhlas WEBASI s.r.o., so sídlom Javorová 6458/4 974 09 Banská Bystrica, IČO 53921747, zapísaná v Obchodnom registry Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka 41660/S (ďalej len „Správca“), aby v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“), spracovával/a nasledujúce osobné údaje:

    • emailovú adresu
    • informácie o zakúpenom tovare.
  2. Vyššie uvedené osobné údaje budú spracované za účelom:

    • zaslania dotazníkov pre zistenie zákazníckej spokojnosti
  3. Súhlas na spracovanie udeľujete po dobu 60 dní a to za účelom:

    • zaslania dotazníkov pre zistenie zákazníckej spokojnosti
  4. Na spracovanie týchto osobných údajov Správca využíva týchto Spracovateľov:

    • Poskytovateľ služby Heureka, prevádzkovanej spoločnosťou Heureka Shopping s.r.o., sídlom Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín, ČR
    • Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
  5. Osobné údaje nebudú poskytnuté mimo územia EÚ.

  6. Súhlas so spracovaním je možné vziať kedykoľvek späť a to kliknutím na odkaz pre úpravu preferencií súkromia v dolnej časti webu, kde je možné udelený súhlas e-shopu odvolať. Ďalej je možné vziať súhlas späť kliknutím na príslušný odkaz v emaile s dotazníkom spokojnosti. V takom prípade sa odhlásite z odberu na strane poskytovateľa služby Heuréka.

  7. Vezmite prosíme na vedomie, že podľa Nariadenia máte právo:

    • vziať súhlas so spracovaním osobných údajov kedykoľvek späť, toto späť vzatie bude mať za následok ukončenie zasielania dotazníka spokojnosti
    • požadovať od Správcu informáciu, aké Vaše osobné údaje spracúva
    • vyžiadať si u Správcu prístup k Vašim spracovávaným osobným údajom a požadovať o ich kópiu
    • u automatizovane spracovaných osobných údajov na ich prenositeľnosť
    • nechať Vaše spracovávané osobné údaje aktualizovať, opraviť alebo požadovať obmedzenie ich spracovania
    • požadovať od spoločnosti vymazanie Vašich osobných údajov, pokiaľ sa nejedná o osobné údaje, ktoré je Správca povinný alebo oprávnený ďalej spracovávať podľa príslušných právnych predpisov
    • na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že Vaše práva podľa Nariadenia boli porušené v dôsledku spracovania Vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením
    • v prípade pochybností o dodržiavaní povinností súvisiacich so spracovaním osobných údajov sa obrátiť na Správcu alebo na Úrad na ochranu osobných údajov

Rád poradím v mojom blogu

Problémy s novou tlačiarňou?
09.03.2023 Tipy a rady
Problémy s novou tlačiarňou?
Vymenili ste starú tlačiareň za novú a sú s ňou problémy? Možno to bude starými ovládačmi, ktoré je potrebné odinštalovať. Ako na to? čítať celé
Ako si otestovať smartfón
05.03.2023
Ako si otestovať smartfón
Pri problémoch so smartfónom nemusíte hneď chodiť do servisu. Najprv si ho otestujte sami. Je to jednoduché a zadarmo. čítať celé
Nenabíja sa váš notebook?
06.01.2023 Tipy a rady
Nenabíja sa váš notebook?
Vybil sa vám notebook, pripojili ste ho na adaptér ale on sa nenabíja? Skúste tento postup. Ak budete mať šťastie, ušetríte čas a peniaze, a ja si zle... čítať celé
Ako spárovať smart hodinky s telefónom
25.12.2022 Tipy a rady
Ako spárovať smart hodinky s telefónom
Chladná hlava a pár správnych informácií stačia na to aby ste smart hodinky úspešne spárovali s telefónom. čítať celé
Len jeden newsletter za mesiac
Ale poriadny! Taký, že ho budete posielať svojim priateľom.

lenovo počítačeDell počítače, notebookyFujitsu počítačePočítače a notebooky Hewlett PackardMicrosoft softvérLogitech klávesnice a myši

 
Ak nebehám po servise...

... sedím v kancelárii na
Kpt. Nálepku 2A
Obchodné centrum úsvit
974 01 Banská Bystrica

Pracovné dni 8.00-15.00 h

Kontakty
Richard Jaroušek
Richard Jaroušek
(Po-Ne, 8-22 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk