Počítače priamo od ITčkára so servisom u vás doma
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Ne, 8-22 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
08.03.2023
Notebook pre budúcnosť
Často dostávam otázku ...a pôjde ten notebook aj na Windows 11? Otázka je správna a každý kto kupuje notebook alebo počítač rozmýšla správne. Podpora ... čítať celé
13.10.2022
Nepredávam krabice
Viete si nastaviť na počítači alebo notebooku všetko čo potrebujete? Nerobí vám problém odniesť zariadenie do opravy a potom si ho vyzdvihnúť? Ak nieč... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
09.03.2023 Tipy a rady
Problémy s novou tlačiarňou?
Vymenili ste starú tlačiareň za novú a sú s ňou problémy? Možno to bude starými ovládačmi, ktoré je potrebné odinštalovať. Ako na to? čítať celé
05.03.2023
Ako si otestovať smartfón
Pri problémoch so smartfónom nemusíte hneď chodiť do servisu. Najprv si ho otestujte sami. Je to jednoduché a zadarmo. čítať celé
Zobraziť všetky články
Len jeden za mesiac

Ale poriadny! Taký newsletter, že ho budete posielať svojim priateľom.

  1. Úvod
  2. Ako reklamovať
Ako reklamovať

Niečo sa pokazilo a počítač, notebook alebo iný produkt nefunguje správne? Navrhujem aby sme najprv skúsili problém vyriešiť spoločne. 

1. Kontaktujte ma telefonicky na 0951 489 529

Spravím všetko preto, aby sme problém vyriešili. Zavolať mi môžete každý deň od 8.00 do 22.00 h. Ak nezodvihnem ihneď, zavolám vám akonáhle budem dostupný. 

2. Napíšte mi email na eshop@itudrzbar.sk

Počas pracovný dní odpíšem najneskôr do 4 h. 

V prípade, že chcete reklamovať a odoslať zakúpený tovar, postupujte podľa reklamačného poriadku:

  1. vyplňte, prosím, reklamačný protokol,
  2. tovar zabaľte spolu s dokladom o kúpe
  3. ak ste mimo okresu Banská Bystrica tovar zabaľte a pošlite na adresu WEBASI s.r.o., Kpt. Nálepku 2/A, 974 01 Banská Bystrica, tel.: 0951 489 529, alebo ma kontaktujte telefonicky a pošlem kuriéra na moje náklady aby záísielku vyzdvihol
  4. ak ste z okresu Banská Bystrica, kontaktujte ma telefonicky a dohodneme sa kedy prídem zariadenie vyzvidhnúť osobne.

Urobím maximum aby som reklamáciu vyriešil k vašej spokojnosti.

Richard Jaroušek / IT údržbár 

 

Rád poradím v mojom blogu

Problémy s novou tlačiarňou?
09.03.2023 Tipy a rady
Problémy s novou tlačiarňou?
Vymenili ste starú tlačiareň za novú a sú s ňou problémy? Možno to bude starými ovládačmi, ktoré je potrebné odinštalovať. Ako na to? čítať celé
Ako si otestovať smartfón
05.03.2023
Ako si otestovať smartfón
Pri problémoch so smartfónom nemusíte hneď chodiť do servisu. Najprv si ho otestujte sami. Je to jednoduché a zadarmo. čítať celé
Nenabíja sa váš notebook?
06.01.2023 Tipy a rady
Nenabíja sa váš notebook?
Vybil sa vám notebook, pripojili ste ho na adaptér ale on sa nenabíja? Skúste tento postup. Ak budete mať šťastie, ušetríte čas a peniaze, a ja si zle... čítať celé
Ako spárovať smart hodinky s telefónom
25.12.2022 Tipy a rady
Ako spárovať smart hodinky s telefónom
Chladná hlava a pár správnych informácií stačia na to aby ste smart hodinky úspešne spárovali s telefónom. čítať celé
Len jeden newsletter za mesiac
Ale poriadny! Taký, že ho budete posielať svojim priateľom.

lenovo počítačeDell počítače, notebookyFujitsu počítačePočítače a notebooky Hewlett PackardMicrosoft softvérLogitech klávesnice a myši

 
Ak nebehám po servise...

... sedím v kancelárii na
Kpt. Nálepku 2A
Obchodné centrum úsvit
974 01 Banská Bystrica

Pracovné dni 8.00-15.00 h

Kontakty
Richard Jaroušek
Richard Jaroušek
(Po-Ne, 8-22 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk